Saifuddin Abdullah

BUKU POLITIK BARU KE CETAKAN KEDUA

Posted on: Februari 5, 2009

Alhamdulillah, saya diberitahu oleh Encik Mohd Khair Ngadiron, Pengarah Urusan Institut Terjemahan Negara Malaysia (ITNM) bahawa buku terbaru saya bakal dicetak untuk kali kedua. Saya dimaklumkan juga untuk cetakan pertama,sejumlah 4000 buku telah dicetak dan sedang mendapat sambutan yang cukup positif dari orang ramai.

Universiti Utara Malaysia juga menjadikan buku ini sebagai rujukan pelajar Politik Pembangunan. Saya akan membuat ulasan buku ini di hadapan pelajar-pelajar Fakulti Undang-Undang pada 12 Februari 2009 ini. Lebih bermakna, apabila YAB Tun Abdul Hamid Mohammad, mantan Ketua Hakim negara pun telah bersetuju untuk sama-sama membuat ulasan berkaitan buku tersebut pada tarikh itu nanti.

Terima kasih atas sokongan padu saudara-saudari sekalian.

Saifuddin Abdullah

4 Respons to "BUKU POLITIK BARU KE CETAKAN KEDUA"

TAHNIAH ! Dato’

buku dato memeng menarik minat saya kerana padat dengan analisis semasa.Dato berjaya memebuka mata anak muda dan pelajar universiti terus terus mendokong aspirasi kerajaan..semasa lepas PRU ke 12 lalu sebelum kabinet dibentuk saya pernah menghadiri majlis dato bersama dr fuad zakahrsi,tb Muhajid rawa dan juga Prof p Ramasamy..
yang menerik ulusan politik reaksi dan aksi telah membuka mata kami tentang umno.

Tahniah Dato. Tapi saya masih belum jumpa buku Dato di kedai-kedai buku utama spt. MPH. Boleh tau di mana ada dijual?

Politik Baru- salah satu wacana baru pemikiran sosial. Sungguhpun kecil tapi isinya padat dan tepat- “Small is beautiful”. Saya telah menjadi sebagai rujukan saya dalam penyelidikan Phd saya. Bidang kajian saya bagaimana governans bandar boleh meningkatjan daya persaingan ekonomi bandar. Harap dapat mengadakan promosi dan forum mengenai buku ini di UKM.

Tahniah…. semoga terus menulis….

Azmizam

Tinggalkan Jawapan

Februari 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Gambar

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

Syarahan Akademi Belia Anjuran Akademi Belia

Syarahan Akademi Belia Anjuran Akademi Belia

More Photos
