Saifuddin Abdullah

PELANCARAN BUKU TERBARU SAYA

Posted on: Januari 16, 2009

Alhamdulillah, akhirnya buku terbaru saya bertajuk “Politik Baru : Mematangkan Demokrasi Malaysia” sudah berada di pasaran mulai minggu ini. Saya diberitahu bahawa buku tersebut sudah mula berada di rak-rak kedai buku MPH di Mid Valley Megamall dan MPH Alamanda, Putrajaya. Saya mengharapkan idea dan gagasan saya ini mendapat perhatian jika tidak semua ahli politik dan penggemar politik tempatan, idea ini sampai kepada sebahagian besarnya.

Saya juga ingin menjemput tuan-tuan dan puan untuk meluangkan masa menghadiri majlis pelancaran buku ini yang bakal diadakan pada 20 Januari 2009, Selasa pada jam 11.30 tengah hari bertempat di Shangri-la Putrajaya. Sesungguhnya kehadiran tuan-tuan dan puan –puan adalah suntikan semangat kepada saya untuk meneruskan perjuangan membawa perubahan yang signifikan kepada parti dan negara.

InsyaAllah,kita jumpa di majlis pelancaran nanti.

9 Respons to "PELANCARAN BUKU TERBARU SAYA"

Tahniah. Semoga buku ini dapat memberi idea kepada generasi baru , iaitu bakal pemimpin Negara.

Bagus nampaknya buku tu..

sisi berbeza…

Tahniah Dato’. Pertama saya mendoakan semoga jualan buku itu laku keras dan menjadi evergreen. Yang kedua, semoga buku itu dapat mengubah citra politik Malaysia. Insya-Allah.

Dato,sy sempat ke majlis semalam.memang hebat dengan jumlah manusia yang sgt ramai.bukti dato dan idea baru dato adalah harapabn baru UMNO.

Tahniah…

Salam,

Tahniah atas pelancaran buku tersebut.

ini komen saya berkenan buku tersebut yang habis dibaca dalam satu hari

http://www.shahabudeenjalil.com/2009/01/politik-baru-dato-saifuddin-abdullah.html

Thumbs up! Hopefully dato dpt sumbang ide untuk gerakkan Gagasan Pemikiran Melayu Sejagat (GPMS) dan GPMS Pahang akan jemput dato dlm program Resensi Buku. Bravo bro!

sir,
all leaders of umno up till katua cawangan has to go…re elect and
get rid of all leaders.start again.

get rid of them now!!!!!!!

Bukan buku politik jalanan. Buku untuk rujukan pengamal politik.

Tinggalkan Jawapan

Januari 2009
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Gambar

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

Syarahan Akademi Belia Anjuran Akademi Belia

Syarahan Akademi Belia Anjuran Akademi Belia

More Photos
