Saifuddin Abdullah

Isu SMK Seberang Temerloh selesai

Posted on: Disember 25, 2008

  • In: Uncategorized
  • Comments Off on Isu SMK Seberang Temerloh selesai

Pada awal bulan ini, penduduk sekitar SMK Seberang Temerloh mengadu pada saya bahawa mulai 2009 sekolah itu tidak lagi mengambil pelajar harian, bermula dengan tingkatan satu, kerana ia akan menjadi sekolah sukan sepenuhnya. Saya telah berbincang dengan Pejabat Pendidikan Daerah dan Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia, Dato’ Alimuddin memaklumkan pada saya bahawa sekolah itu akan meneruskan dasar awal, iaitu ia berjalan sebagai sekolah sukan dan mengambil pelajar sekitar kawasan tersebut. Maknanya pada 2009 dan tahun seterusnya, pelajar tingkatan satu dan dua lain dari sekolah sekitar itu boleh terus bersekolah di sekolah itu, iaitu seperti sebelum ini. Saya berterima kasih kepada Pengerusi JKKK dan ibu bapa yang telah memberi kepercayaan kepada saya untuk menangani isu ini. Saya juga berterima kasih kepada PPD dan terutamanya Dato Alimuddin kerana prihatin kepada keperluan penduduk dan menyelesaikannya dengan segera dan bijaksana.

Disember 2008
M T W T F S S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Gambar

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

PWTC UMNO 09

Syarahan Akademi Belia Anjuran Akademi Belia

Syarahan Akademi Belia Anjuran Akademi Belia

More Photos
